طراحی آشپزخانه کوچک
نوشته شده توسط : پوریا سلوتی

طراحی آشپزخانه کوچک برای داشتن آشپزخانه زیبا و قابل استفاده در خانه های کوچک امروزی تبدیل به یک دغدغه شده است و طراحی آشپرخانه کوچک و در عین حال زیبا و جادار یک هنر دنیای مدرن است. در طراحی دکوراسیون آشپزخانه های کوچک باید بدانیم هدف ما تبدیل یک فضا کوچک به فضا مفید و کاربردی است. در انتخاب رنگ وسایل و کابینت در آشپزخانه های کوچک بهترین رنگ سفید است. رنگ سفید فضا شما را به محیطی بزرگتر و زیبا تبدیل می کند. در طراحی آشپزخانه کوچک که امکان استفاده از میز نهارخوری نمی باشد بهتر است طراحی کابینت ها به گونه ای باشد و  اپن آن به گونه ای طراحی شود که با قرار دادن تعدادی صندلی مناسب به عنوان میز بتوانند استفاده کنند. در فضای خانه های کوچک پراهمیت ترین نقطه خانه نورپردازی آشپزخانه است. کابینت آشپزخانه ها در طراحی آشپزخانه کوچک نقش به سزایی دارند، با توجه به اینکه اگر تمامی وسایل آشپزخانه در کابینت ها جاگیر شوند و هیچ وسیله ای بیرون نباشد خودش سبب منظم بودن و در نتیجه بزرگتر بودن آشپزخانه می شود. با طراحی مناسب قفسه در کابینت آشپزخانه به راحتی می توانید آشپزخانه ای منظم و مرتب داشته باشید.

طراحی آشپزخانه کوچک جادار

برای اینکه طراحی آشپزخانه کوچک جاداری داشته باشیم باید در طراحی آشپزخانه کوچک در عین داشتن فضای کم باید بهترین و با کارآمدترین فضا را به مشتری ارائه دهیم. مهم ترین موضوع مهم در استفاده از نقطه به نقطه آشپزخانه طرح مناسب برای کابینت آشپرخانه ها است. زمانی که شما از کابینت های با عرض کم و عمق زیاد در آشپزخانه های کوچک کمک زیادی می کند. درست است که ما طراحی آشپزخانه کوچک جاداری برای شما انجام می دهیم و طراحی کابینت و  نصب کابینت را برای شما انجام می دهیم، اما باید در نظر داشته باشید که در آشپزخانه های کوچک باید از وسایل ضروری استفاده کرد و از نگهداشتن وسایلی که شاید سالی یک بار هم استفاده نکنیم خودداری کنیم. یکی دیگر مسائلی که در بزرگ نشان دادن آشپزخانه های کوچک کمک می کند کف پوش های ساده با رنگ روشن است. یکی از مسائلی که باعث زیبایی بیشتر در طراحی آشپزخانه های کوچک است تضاد رنگ بین وسایل انتخابی است. در مواقعی که آشپزخانه شما علاوه بر کوچک بودن سقف کوتاه نیز دارد به هیچ عنوان از کابینت های هوایی استفاده نکنید.

شرکت آرین آرایه در زمینه طراحی آشپزخانه دارای متخصصان حرفه ای و ماهر و بسیار خلاقی می باشد، که در ابتدا از فضای شما بازدید می کنند و بهترین طرح ودکوراسیون کابینت را با بهترین متریال و نازل ترین قیمت  برای شما اجرا می کند.

منبع: طراحی آشپزخانه کوچک

تلفن اختصاصی:  88376557





:: برچسب‌ها: کابینت آشپزخانه ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: